Har ont..

Igår gick jag och Linn hemifrån mig till Göteborg. Det är 3 mil!
Jag har inga bilder på denna datorn så det kommer i morgon. Anton har allt men han lanar med sina kompisar idag.
Iaf, vi packade en ryggsäck med varma kläder och mat. Vi gick Sverigeleden så det var nästan bara en hel raksträcka tills vi var framme. 6 timmar tog det till Centralstationen. Då var vi döda i kroppen...
Jag är stolt över oss för vi tog bara två raster. En efter varje mil så den tredje blev ju när vi kom fram.
Mina fötter började värka och då blir det lätt att man börjar gå lite konstigt så mina knän svullnade upp och låste sig på kvällen. Jag fick dra mig upp i trappräcket för att komma till övervåningen. Det måste ha sett ganska roligt ut...
Idag är det lugnt, men jag har jävligt ont i ryggen!!

Jag kom på en sak också som jag och Linn diskuterade en del om på vägen.
"Längst bort är alltid bakom dig!" Tänk på den;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Vi är bäst helt klart, utan tvekan! :)

2010-07-07 @ 19:47:30
URL: http://linnmariekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin