Segat

Igår var det jätte härligt väder så jag och min syster cyklade ner till sjön och träffade Sofias kompisar. Dom har precis blivit föräldrar så det var första gången jag fick kolla på deras barn:) Hon var jätte fin!
Men igår kväll... Fyfan va det blixtrade! Jag var så rädd att jag skakade, för jag och mina kompisar var ute och gick.
Jag sprang och satte mig under tak och då gick strömen i hela området och så ser man det släckas ner längre och längre bort. Precis som i en skräckfilm! När vi kom hem tände vi ljus i hela köket och spelade kort.
När det hade börjat ljusna, runt 4 i morse så gick jag och mötte Anton och hans kompis. Det var jätte mysigt.
Idag vaknade jag runt 3 och har bara segat. Haft några vänner här några gånger under dagen och bara tagit det lugnt:)

Hade gjort några småflätor i håret så det blev lite vågigt:)
Måste färga min dumma utväxt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin