Stranden!

Vaknade halv 8 idag och skulle egentligen ha åkt iväg med Linn. Vi skulle visa upp miljö kläder, men nu blev det inte så.
Nu ska jag, min mamma och min syster gå iväg till den nya badstranden och sola lite. Ska köpa lite fika och ligga där hela dagen hade jag tänkt!

Har fortfarande inte några bilder att visa så det får bli en bild på en sköldpadda.
Jag har tänkt lite på sköldpaddor dom senaste dagarna och har kommit fram till att det är det tuffaste djuret!
Vet inte säkert om det är sant, men jag har hört och läst att dom kan andas med rumpan.
Ett gulligt djur som äter maneter och andas med rumpan! Hur coolt är inte det?

Kommentarer
Postat av: HANNAH HALE

sköldpaddor är så söta :D

2010-06-06 @ 00:48:28
URL: http://hannahhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin