Fyller år

Jag gillar att fylla år och bli ompysslad en hel dag:) Få presenter, grattulationer, folk som ringer och kommer på besök med blommor!
Har redan fått massa fina presenter. Av min familj fick jag film, smink, choklad och campingprylar. Jag ska nämnligen iväg snart och fjällvandra så det kan vara bra att ha!
Av Anton fick jag en snygg tröja. Och om jag inte hörde helt fel så väntar nog ett till paket av honom lite senare idag:)
Nu väntar jag på att min frukost ska serveras!

Av min underbara lillasyster fick jag filmen Road to perdition. Jag har haft den en gång innan men någon jävel stal den för något år sedan. Den var så grymt bra att den var värd att skaffa igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin