Lite tid...

Jag har haft väldigt lite tid för bloggande, och när jag väl har tid så blir det åt min fotoblogg pompous.blogg.se.
Tycker att det är lite tråkigt själv eftersom jag verkligen gillar denna bloggen! Jag kommer ihåg hur mycket jag kämpade med att lära mig, designa och ja, allt vad man nu gör. Och jag var så jävla nöjd med namnet!
Detta är ju min vardagsblogg, men vardagen just nu är att fota.
Så förlåt för alldeles för få inlägg.
Idag har jag varit uppe sedan kl 6 på morgonen. Har hjälpt till att vara hundvakt åt min killes, systers hund. En jätte söt liten valp! Jag fick ju såklart uppdraget att gå ut med hundjäveln kl 6 på morgonen. "-Du ska ju ändå upp tidigt ju"
Mmm, visst. Ska aldrig skaffa någon hund. Speciellt inte någon som inte lyder mig och har damp!
Mops ska det va! En liten söt, korv-aktig, lugn grej med korta ben.
I mogon är det dags för stan. Ska in och köpa ett par nya skor:)
Lycklig, lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin