Camp Mongo

Nu försvann jag ett par dagar helt utan att säga till.. Inte okej.
Jag har varit iväg med några kompisar och tältat på High Chaparrals camping!
Vi har haft det kul, alla har varit glada (för det mesta) och vädret var perfekt. Vi hade en dag då det var lite mulet men då var alla bakfulla så det spelade inte någon roll.
En sak hade vi glömt att tänka på och det var köksredskap... Vi åt nästan all våran mat med händerna. Det roligaste var när två tjejer skulle dela på ett stort stycke kött. Dom höll i varsin ända, drog och vred ända tills det gick av...
Nu är jag hemma hos mina Anton igen. Idag ska vi hem till Martin och laga mat tillsammans.

Camp Mongo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin