Till mig, från mig

När jag städade mitt rum (händer inte ofta) så hittade jag ett brev som jag skrev när jag var 14. Jag läste lite av det och det stog att det var till mig själv när jag blev äldre, så jag fortsatte inte läsa det.
Minns inte alls att jag har skrivit det och tyckte det var en rolig idé. Så igår gjorde jag ett nytt!
Jag skrev vad jag tror kommer att hända med mig i framtiden. Drömmar, planer, beskrivning av mig och lite sånt.
Sedan la jag ner ett fotografi och Anton skrev ett litet brev till mig som vi också la ner.
Jag glömde av det förra så förhoppningsvis glömmer jag av detta också. La ner brevet tillsammans med det andra i en kartong i garderoben. Där lär det få ligga ifred några år till...
.
Nu ska jag och Anton ut på en kvällspromenad!

En mysig bild som togs här om dagen. Martin, Elina och Tobias kom på besök:)

Kommentarer
Postat av: carro

kul att du är med:D

2010-07-19 @ 23:51:51
URL: http://carolineklunds.blogg.se/
Postat av: malin

Ja där lär ju kartongen få ligga ifred:))

2010-07-20 @ 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin