20 år!

Idag fyller min älskling 20 år! Det firades med en jätte god tårta som jag gjorde innan han kom hem till mig.
Jag hade lite problem med fyllningen men den blev väldigt bra. (efter väldigt lång tid och mycket arbete)
Nu hade jag ju inte med mig min kamera så jag kan tyvärr inte visa hur smarrig den såg ut. Istället visar jag en söt bild på Anton! Hihi, han kommer inte bli glad när han ser detta...

FLUFF!

Det är synd bara att jag ska börja bli sjuk när han fyller år. Har så fruktansvärt ont i halsen..
Nu ska vi kolla på film och dricka lite coca-cola. Jag har övertalat honom att man får äta massa god och onyttig mat när man fyller år, och hela kommande veckan efter det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin