Vandrat

Exakt så här känner jag mig idag. Bilden beskriver det väldigt bra.
Efterbliven, förvirrad och en aning knäpp...
Jag vet verkligen inte vad jag håller på med idag.
När jag vaknade mådde jag fruktansvärt dåligt och sen har det varit såhär hela dagen.
Vi hade en vandring idag och vi gick i flera timmar och stannade ibland för mat och redovisningar.
Min och Linns redovisning gick åt helvete. Hon var nervös-flummig och jag var övertrött-flummig.
Vi gjorde inget annat än att stå och skratta så vi inte fick någon luft.
Sen jag kom hem har jag bara sovit och känt mig stirrig och förvirrad..
Nu ska jag baka kladdkaka och hoppas att det ska göra mig på bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin