Paddla

Idag gick jag upp alldeles för tidigt och fick alldeles för lite sömn..
Jag ska iväg och paddla med min mamma och hennes kompisar. Sen campar vi i skogen tillsammans med en galning med motorsåg. Och jag kommer leva på minimajs i burk och grillad korv. Jag gillar inte ens korv.
Jag orkar inte ta med mig mitt underlägg eller kudde. Bara sprit.
Vi får väl se hur det här slutar...
För säkerhetens skull tog jag med mig en korkskruv som vapen.
Det kommer säkert börja regna nu också. Jag tar inte med mig min kamera. Går den sönder där borta så kommer jag skada mig själv. Jag lämnade älskligen hemma ist så jag har något att se fram emot att komma hem till. Fast jag kommer nog sakna det mesta när jag sitter där ute i skogen med mannen med motorsågen...

Kommer sakna Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin