Alingsås

Var på Light in Alingsås idag med Sofia, Pierre och Anton. Det var jätte mysigt, men vi gick vilse..
Fick egentligen inte ta med mig kameran för Anton. Han tycker att jag är så seg som stannar överallt och tar kort på allting. Stenar, pinnar, igelkottar, vanliga kottar och i alla möjliga vinklar. Förstår inte vad som är så jobbigt med det..
Jag tog med mig kameran ändå.
Det var jätte fint i Alingsås även fast vi inte såg så mycket lampor för att vi gick åt fel håll, mot alla andra utan att fatta. Tillsist hamnade vi i en kyrka som luktade dockskåp och då frågade vi en präst-liknande snubbe om rätt väg. Så vi fick se lite iallefall:)
Sen åt vi på en kinaresturang med en servitris som egentligen inte ville ha någon där och stressade folk så dom gick. Åt efterrätt också! Friterad banan med glass!!!
Nu är jag hemma igen men ska snart ut med Sofia på promenad. Är så sjukt sprallig och flummig idag och måste gå av mig all energi så jag kan somna inatt. Annars kommer jag bara ligga och glo upp i taket och lysa med min ficklampa på min nya awesome coola mobil! (som jag gjorde i över en timma i går natt)

Ser ni specifikationerna eller?! Display och grejer...

Här har ni den. Det är bara att googla på stenålderstelefoner så hamnar den överst.
Nej, men den är grym! Visst, den har inte touch, kamera eller internet. Men den har radio, polyfoniska ringsignaler och ficklampa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin