20 sep

Min mobil har slutat fungera och det gör mig arg!
Jag kan inte trycka på avsluta-knappen, t.ex när jag ringer någon. Så om jag ringer någon och personen inte svarar så måste jag stänga av telefonen och sedan starta om hela skiten, och det tar tiiiiid. Så jag har varit arg på alla idag som inte har svarat när jag har ringt! Svarar dom så kan dom lägga på sen...
Så när jag satt på bussen hem fick jag panik och höll in den jävla avsluta-knappen jätte länge. Vad gör telefonen då? Jo, den bränner mitt finger! Idiot mobil..
Men jag tror jag vet varför. Bara en timma innan den började hålla på som den gör så var jag faktist och kollade på en annan telefon i stan. Jag menar, visste jag att jag skulle bli slängd så hade jag också blivit arg och gjort uppror...
Så om en månad ungefär går mitt abonemang ut och då blir det en ny, fin, FUNGERANDE telefon. Och då åker den gamla i väggen, och jag lovar, jag kommer njuta av det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin