Fruits Basket

Jag har vänt på mitt dygn. Somnar runt 4-5 varje natt. (morgon?)
Försöker ju ändå somna men det går inte. Snart börjar ju skolan igen. Jag lär ju försova mig på måndag...

Kan inte sluta kolla på min mail ifall Anton har skrivit till mig. Har han det? Neeeej, det har han inte!
Aja, hoppas att han har roligt. Och förhoppningsvis tänker han lite på mig också.
Måste erkänna att jag nog redan har hunnit skicka sju mail till honom redan. Haha, han måste tycka att jag är jätte jobbig. Men det är han nog van vid nu efter all tid han har fått stå ut med mig:)

Min mamma var i Danmark över dagen och har köpt hem massa godis till mig. Så nu sitter jag här och kan inte sluta små äta. Det blir henne jag skyller på om jag blir tjock.

Jag hade tänkt ta upp allt godis på rummet och kolla på Fruits basket nu. Det är en grymt bra animé serie! Lite väl tjejig men underbart söt! Lätt sevärd om ni gillar sånt!

Visst ser den lite lockande ut?
Jag tror att jag har sett hela serien minst sex gånger!


Kommentarer
Postat av: awwiee

min blogg är ett fängelse och du har just fått livstid. Hur känns de? (:

2010-04-11 @ 02:48:59
URL: http://duhittahit.blogg.se/
Postat av: A.C

tack så mkt:)



allt väl?:)

2010-04-11 @ 15:21:46
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin