Frukost på cafét

Jag och min syster åt frukost idag på cafét på torget. Mycket godare än den man försöker göra själv. Jag brände mina sista rostmackor i morse.. Så det blev räksmörgåsar och varm choklad!

Haha, både jag och Sofia är grymma på att dra åt oss lite för mycket uppmärksamhet i affärer.
Sist jag gjorde bort mig välte jag en stor jävla tehylla och fick plocka upp tepåsar från golvet i en halvtimma. Min pappa suckade bara och gick därifrån. Sofia  hjälpte mig iaf.

En gång innan det skulle jag låna toaletten i en mataffär. När jag skulle släcka råkade jag trycka på fel knapp och släckte ner hela butiken. Det var lite pisamt och alla i kossorna sneglade på mig.

Nu idag fumlade Sofia med alla saker vi hade köpt och en kakbuk gick sönder vid kassorna. Hon fick krypa runt och plocka upp alla... 

Vi ska inte gå in i en porslinsaffär så klumpiga som vi är!
Har inte ni gjort något pinsamt i någon butik någon gång?

Kommentarer
Postat av: Nina

bra blogg =) följa varan?

2010-04-06 @ 15:10:38
URL: http://nkrantz.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Hahah, du är rolig du ! ;D

Nja, kanske inte lika allvarligt, men en kompis för ett par år sedan tvingade in mig i någon dyr inredningsbutik.

Kände mig INTE bekväm, och var rädd för att välta allt.



Så.. jag trippar omkring, råkar välta en ram, och där följer en dominoeffekt !

Alla ramar faller, ca;20-30 st...

2010-04-06 @ 15:15:06
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Antonia

Hett ämne på bloggen . Sex !

2010-04-06 @ 15:16:25
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin