Gårdagen

Jaa.. Har haft lite att göra så jag har varit dålig på att uppdatera här.
Igår var jag först med Marina. Vi båda gick runt i mjukiskläder så det blev våran Yo yo dag.. Haha, ja vi har lite konstiga saker för oss.

Yo!

Vi fick gjort det vi skulle. Systemet, hämta fritidskort och åka hem för att göra oss ordning för kvällen.
Min kära kompis Linn fyllde 18 och jag skulle egentligen hem till henne kl 6 men det hann jag inte.
Jag mötte en kompis i Floda och så åt vi pizza och väntade på mina syskon som också skulle med. Sedan gick vi upp tillsammans.


Här har vi födelsedagsbarnet! Bilden visar faktiskt lite hur hon är på riktigt. Galen, lite knäpp, söt och älskar chips!


Här sjunger jag och min syster till singstar.. Ja, ni ser ju att vi sjunger direkt från hjärtat! 
Och så är vi förbaskat sexiga! Det lät förjävligt...

På tåget till stan hoppade dessa snyggingar på. Vi drog till flame en stund sedan skiljdes vi åt lite olika håll.

Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: LORISSA

ditt namn lockade mig hit, är fan besviken, var är porren!?

2010-04-20 @ 02:05:49
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: Linnplockepinn

tack för en superduperwoooper kväll! :D <3

2010-04-21 @ 12:16:00
URL: http://linnmariekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin