Gått en mil

Idag var första samlingen för fjällvandrigskursen. Vi är 52 elever som först ska göra en endagsvandring i närheten av skolan nu i Maj. I Augusti ska vi till Norge och bestiga nordens högsta berg som jag tror heter Galdöpiggen. Det tar ungefär sex timmar att nå toppen. Jag ser verkligen fram emot det och jag tror det blir skitroligt! Ska dit tillsammans med Linn i min klass.

Efter det bestämde vi oss för att gå hem til mig från skolan. Det tar ungefär 2 timmar. För oss tog det tre, men vi stannade på ett ställe och drack coca-cola och åt chips. Så nyttiga är vi..
Hon hann inte med bussen sen så vi tog med oss Fredrik och åt pizza. Sedan tog vi alla tre ännu en promenad.
Ja, det var mysigt. Nu är jag sjukt trött i mina ben!


Linn (med vit tröja), Fredrik och Emily.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin