Gillar inte hästar..

Min mamma skulle till stallet och sköta om tre hästar. Jag hatar hästar och följer aldrig med. Usch!
När hon går in i hagen för att hämta dom blir en häst knäpp, springer rakt mot min mamma och hon får en spark på bröstet och upp mot käken. Fyfan säger jag bara.
Nu gick det ändå ganska bra, förutom att hennes käke är svullen och bedövad av smärta. Blir det inte bättre imorgon får hon besöka läkare. Det är jag som tvingar dit henne.
Det hade kunnat gå så jävla illa!

När jag var liten blev jag nästan sparkar av en häst. Hoven eller vad hästens fot nu heter, var bara någon cm ifrån mitt ansikte. Sedan dess har jag varit livrädd för det djuret.

Min lillebror blev biten av en ponny. Åh, det var så dumt.. Måste berätta..
Vi var i Danmark på semester när vi var små och bodde i stuga på en camping. på campingen fanns en lekplats och mitt i lekplatsen fanns en pytteliten hage med en ilsken ponny..
På själva grinden fanns en liten handskriven skylt där det stog: Varning, hästen bits!
IDIOTER! För det första: Barn i den åldern kan inte läsa!
För det andra: Det stod på danska.. Va fan?
För det tredje: Vad fan gjorde den på en lekplats?
Jaja, min lillebror klappar ponny och den biter tag i hans arm. Det såg illa ut. Mina föräldrar fick åka till en läkare med honom.
Hästjävlar!


Kommentarer
Postat av: natalia

Hej!

Sugen på ny design inför våren? Kolla då in min blogg! Nu har jag sänkt priset från 100 till 70kr på specialgjorda designer! Utnyttja erbjudandet nu, innan det går ut!

För att komma direkt till bloggdesign-sidan så går du in på:

http://smartish.blogg.se/test/



Kram!

2010-04-14 @ 16:50:08
URL: http://smartish.blogg.se/
Postat av: J.

Hahahah jag tror jag kommer ihåg det! Var inte det när vi var i Danmark tillsammans? Båda våra familjer och bodde i varsin liten stuga?

2010-04-14 @ 18:59:35
URL: http://jessicadorotea.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin