Idag har..

Idag har det inte hänt så mycket. Har mens och en massa hormonsvägningar. Tappar humöret hela tiden och går loss på alla som pratar med mig. Synd att Anton fick stå ut med det innan han åkte. Först är jag glad, sen förbannad, ledsen, grinig och så glad igen! Hur står han ut med mig? Den killen måste verkligen tycka om mig...

Nina kom förbi en stund förut och höll mig sällskap. Vi tog en promenad och sen var vi hemma hos mig ett tag. Hon passade på att lämna bilderna från igår också. Jag har bara systemkameran nu när Anton tar med sig den vanliga. Jag köpte en kamera till honom i julklapp fast det är nästan bara jag som använder den så jag har inte tänkt på att skaffa en egen. Och jag vågar inte ta med min systemkamera på krogen, oh nej!
Så nu får jag be andra ta kort och sen tigga till mig bilderna dagen efter.




Här ser ni min drink. Han som jobbade där kallade den Munknull.
Den hade verkligen allt som en riktigt tjejig drink ska ha. Rosa, söt, krämig, grädde och det där lilla bäret på toppen. Jag gillade att skaftet var kvar. Då kunde man äta det porrigt..
Så jävla god!

Kommentarer
Postat av: feea :)

den såg faktiskt riktigt good ut! :D nästan så där tecknat lockande! :)

2010-04-08 @ 01:43:53
URL: http://feean.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Oooh, värsta sexiga drinken ! ;D



Jo, jag hade inte heller någon aning förrän jag

kollade på sf:s hemsida.

Men jo, den var bättre än väntat, sevärd !



Men som sagt så blev jag lite väl pissed off

på de som satt snett bakom oss. =/

2010-04-08 @ 09:22:54
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin