Jag och Sofia

Jag och Sofia promenerat i stan i nästan 4 timmar. Det är så härligt att vara med henne för vi gillar verkligen att hitta på samma saker! De flesta jag känner skulle aldrig orka gå så långt.
Fan va roligt vi hade och det var underbart väder!

Vi åt glass och kollade på roliga gejer och så avslutade vi allt med sushi! Kan verkligen inte få nog av det..

Sofia är söt när hon äter. Jag drägglade bara ut min...

Jag köpte en rolig sak till mig och Anton som jag kommer använda på honom när han kommer hem..
ooh, vad kan det vara;) Kan jag inte berätta nu ifall han skulle läsa detta, utan tar det när han kommit tillbaka.

Dags att sova. Mina ben värker efter alla promenader vi tagit dom senaste dagarna.


Kommentarer
Postat av: A

HAHAH jaa det får vi göra :)

2010-04-10 @ 00:33:35
URL: http://moreofalice.blogg.se/
Postat av: Daniel

Kommer me nästa gång å dräglar glass... tappar alltid glassen på mej!

2010-04-10 @ 00:40:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin