Knowing

Igår hade jag, mina syskon, min systers pojkvän och Anton filmkväll hemma hos honom.
Han har fått en ny tv och en bluray spelare så vi var helt tvugna att gå och hyra en bluray film!
Vi hyrde filmen Knowing med Nicolas Cage. Jag trodde inte det skulle bli någon större skilnad med bluray men det var det verkligen!
Filmen började bra. Väldigt bra faktist! Hade den inte ballat ur i slutet och varit lika bra rätt igenom hade den varit värd att köpa.

Skitbra början men ett kasst, överdrivet slut.
När man sitter där och kollar blir man beviken och tänker WTF!?
Men vill ni se en film med en skitbra början så ska ni kolla på denna. Men det kanske inte är så lockande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin