Lördag

Jag hade hoppats på lite sovmorgon idag nu när det är lördag och allt.. Men nej.
Anton skulle till jobbet och jag vaknade av att han sprang runt. Han är så söt när han ska mysa lite med mig på morgonen innan han sticker.
Idag har jag ganska mycket att hinna med så det kanske bara var bra att vakna i god tid.
Först ska jag hem, färga håret, äta något, åka in till Lerum och gå till Systemet innan det stänger. Efter det åker jag och två andra in till Göteborg och sedan är det raka vägen hem till Linn som fyller 18 år!

Jag kan nog vänta en timma innan jag går från Anton. Han har världens mysigaste säng:)

Kommentarer
Postat av: Johanna [foto]

Fin blogg! :D

2010-04-17 @ 11:15:58
URL: http://johannafyra.blogg.se/
Postat av: aye

Hejhej.



Frågestund på bloggen. Ställ gärna några frågor, det kan handla allt från min familj, min vardag, mina intressen o allt möjligt.



Kram=)=)

2010-04-17 @ 18:17:34
URL: http://ayyes.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin