Mathias

Klockan är sex på mogonen och jag mår nästan illa av trötthet. Anton ska snart till jobbet och råkade väcka mig när han gick upp.
Igår natt mötte vi upp min lillebror. Vi skulle ta en promenad och han skulle låna en film av mig. Våran katt Mathias hade följt med honom hela vägen och fortsatte gå  med mig och Anton hem. Det är ganska långt mellan mitt hem och Antons.
Lite senare när vi skulle ut så satt han kvar precis vid dörren och när vi stängde satt han där och jamade jätte länge. Jag övertalade Anton att vi skulle släppa in honom. Och eftersom min kille är så söt och helt jävla underbar så gick han med på det:)
Jag tror inte min katt hittade hem här i från så jag får ta med honom hem om en stund.
Men nu först ska jag äta lite frukost.

Kommentarer
Postat av: FEEA (: (feliciaaulen)

jag är : FINALIST 8! <3 rösta gärna.

http://anythingbutsimple.blogg.se/2010/april/finalisterna-1.html

ALLA som röstar kommer få ett tack på bloggen och på så sätt sprids eran blogg för att jag reklamerar eran blogg som tack för rösten ! :) så även du tjänar på det! :) det är just det jag vill, att min blogg ska gynna ALLA! och inte bara mig . utan folket i runt om inom världens gränser! :)

_________________________________________________________________



Eftersom min blogg betyder väldigt mycket för mig. med bloggen är det som jag har skapat ett immunförsvar, kommit till unifunn med vem jag är och stärks av andras nertryckande på mig! Så jag är såå mycket starkare än förut som person (: vill kunna inspriera andra med mina tankar, att tänka ett steg längre- kan man få reaktionen från alla bah " spelar du dum ? ". Nej det gör jag verkligen inte. men vill kunna räcka till budskap till alla att det är så mycket mer än bara det man ser och inte bara de vardagliga sakerna i livet man kan tänka på. utan driva det ett steg längre! ^^

2010-04-26 @ 07:28:27
URL: http://feean.blogg.se/
Postat av: linn

lille katten är så söt och du likaså bruden! :)

2010-04-26 @ 23:12:28
URL: http://linnmariekarlsson.blogg.se/
Postat av: Elias

SÅ JÄVLA SNYGG ÄR DU!! :o

2010-04-27 @ 00:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin