Nu är dom mina!

Vilken dag! Först skolan sen till partille på rasten för att köpa de super snygga skorna på bilden under!
Kunde knappt sova för att jag låg och tänkte på att någon annan jävel skulle köpa de sista paret innan jag hann dit. Grejen var att jag såg på deras hemsida att de tog slut överallt och det fanns inte min storlek kvar i hela göteborg.. Helt sjukt. Så jag fick skynda till Partille för att slita åt mig det sista paret!
Helt värt det. Nu är dom mina!


Efter det åkte jag hem och sedan åkte jag med min mamma till Göteborg och köpte de andra skorna jag ville ha!
Det är alltid lika trevligt att få sällskap av henne! Hon kan inte stanna och kolla i affärer, men fika är hon bra på!


Det blev även ett par mysiga shorts. Älskar att gå runt i sånt på sommaren. Och så köpte jag något inlägg man har under hälen i skor så man inte glider runt i skorna typ. Jag vet faktist inte riktigt vad dom gör, men dom var fluffiga och såg bekväma ut så jag kunde inte låta bli att köpa dom!


Nu är jag hemma och har precis satt mig. Jag är så trött! Ska först bara lägga mig i soffan och glo på tv och senare får det bli ett mysigt skumbad!

Kommentarer
Postat av: hanka

dom var riktigt snygga ju ;)

2010-04-01 @ 17:06:02
URL: http://angicja.blogg.se/
Postat av: hanka

Haha det är lugnt :)

2010-04-01 @ 17:53:59
URL: http://angicja.blogg.se/
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Har du gått på något aprilskämt idag?:) Läs vad jag gjorde på min blogg! Glad påsk! Kram Denise

2010-04-01 @ 20:39:02
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin