Ny bikini

Idag var jag på banken i Lerum och lämnade mina pengar. Jag kände mig förföljd hela vägen och kunde inte slappna av med pengarna i väskan. Helt sjukt var det.
Och så blir jag alltid klumpig när jag är nervös. Jag gick in i en dörr och sedan skar jag upp handen på burken med pengarna. Jag hade öppnat den med konservöppnare så den var ganska vass i kanterna. Det slutade inte blö så jag fick köpa Nalle Puh plåster.
Efter det köpte jag några filmer och har suttit hemma och kollat på dom hela eftermiddagen.

Nu ska jag övertala min bror att följa med mig till affären innan det stänger. Måste ha rostmackor! Jag är så sugen på det med honung på. Jag blev det efter jag såg Nalle Puh.. 

Köpte denna bikiniöverdelen på Gina Tricot. Skitsnygg är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin