Promendad, Sol & Sushi!

Har gått massa promenader idag också! Fan va duktig jag känner mig!
Tur att jag har Linn och Fredrik som faktist gillar att gå. Men denna gången var det jag som blev trött först.
Vi gick en jävla bit och åt korv med bröd. Hon i kassan tyckte vi var dumma i huvudet, men det orkar jag inte gå in på nu.. Sedan åkte vi in till stan.
Vi åkte till min systers skola och hälsade på henne och lämnade över ilte prylar som hon skulle ha. Eftrer det tog vi med Linn och bjöd henne på sushi. Hon hade aldrig ätit det innan men hon tyckte att det var gott. ASBRA Linn!



Här sitter vi i skolan. Jag är LILA idag! Men det blev lite varmt när vi gick... Skulle ha valt något svalare. Lätt att vara efterklok.


Sedan följde hon med en stund dit där jag bor och så träffade vi Nina och Marina.
Hon blev helt förälskad i en söt kissekatt. Tyckte nästan synd om henne som inte kunde ta med den hem..

Haha, Linn skickade nyss denna bilden till mig.
Är jag inte jävligt sexig när jag käkar chokladboll eller?!


Kommentarer
Postat av: linn

jag vill bara tacka så mycket för en jäkla massa trevliga dagar tillsammans denna veckan! skulle vilja leka någon annan dag också om du har tid :) tack för att du är så go bruden

2010-04-15 @ 23:05:54
URL: http://linnmariekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin