Ska det verkligen..

Ska det verkligen behöva vara så svårt att somna? Jag hatar att försöka vända tillbaka dygnsrytmen. Det är ju inte precis lätt att försöka sova när man är pigg! Istället ligger jag och glor upp i taket, vrider på mig, stirrar in i vägen osv. Att jag går och lägger mig vid tolv spelar ingen roll. Jag somnar fortfarande runt fyra.

Som tur är har jag Martin! Han var också vaken nu så han ringde upp mig och så gick jag ut och pratade med honom.
Haha, han mobbar mig för hur jag uttalar mina Ä. Han fick mig att skratta så mycket att jag började gråta och fick ingen luft. Han är bäst!
Han gav mig idén att gå in på Antons mail och skriva ett mail till mig därifrån. Så jag kan läsa det på min mail sen och låtsas att det är från honom.. Ja, varför inte. Gör det om en stund.

Nu får jag väl gå upp igen och fortsätta att försöka somna. Inte jätte roligt precis, men jag kommer aldrig att vakna imorgon annars.
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anna - Foto, design m.m ♥

Behöver du en ny bloggdesign?

Kika in min utlottning av design i bloggen :]

Ikväll dyker det även upp en till!



Kram! ♥

2010-04-12 @ 14:36:26
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Anna - Foto, design m.m ♥

Nej det är inte att leka med :/

2010-04-12 @ 17:48:02
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: FAKIE

gillar ditt namn på bloggen, coolt :) hihi



/FAKIE

2010-04-12 @ 20:35:47
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin