Vårstädning

Ja, här är det vårstädning i vårat område.
Det betyder att alla grannar samlas på lekplatsen och börjar dricka kl 9 på morgonen till dagen efter. Och så städar dom lite också. Och äter. Och dricker lite till...
Nyss så fick min pappa och grannen för sig att riva min gamla lekstuga. Två fulla killar med kofot och yxa som får riva ett "hus" samtidigt som de skriker HEJA GAIS efter varje slag. Det tyckte ju dom var svinkul.

Här ser ni hur lekstugan såg ut innan. Och Min galna granne med en yxa..



Ja, och såhär ser den ut just nu. Dom la ju av här för att dricka öl..

Nu väntar jag på min syster. Vi ska till tappen och köpa lite poccon och lite annat mys för filmkvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin