Tidigt

Igår kväll cyklade jag, mina föräldrar, deras kompis och Nina upp till en sjö och badade runt 1 på natten. Det var jätte mysigt. Jag kanske somnade runt 3-4. Idag vaknade jag strax efter 8 och var klarvaken.
Jag gick till affären när det öppnade och köpte frukost:) Är aldrig uppe såhär tidigt i vanliga fall.

Jag blir så jäkla lätt beroende av alla facebook skitspel!
Nu är det Restaurant City jag måste besöka var 4:de timma..
Det värsta var ju ett spel där man hade ett akvarium med fiskar. Jag la säkert ner flera timmar om dagen på alla spel och kände att det var dags att sluta spela dom. Men jag satt och mådde dåligt i en vecka för att jag visste att mina fiskar höll på att dö.. Ja, jag vet, det är illa!


Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på mina sommarbilder :)

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidorna är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön dag nu då. ^^

2010-07-13 @ 17:41:46
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin