14 timmars sömn

Så jävla skönt att man för en gångs skull kan sova ut, utan att man har massa saker att tänka på. I natt fick jag sova 14 timmar och idag behöver jag inte göra ett jävla skit! Jag älskar sommarlov!
Det enda som är tråkigt är att det ska regna så mycket. Jag tror inte att det har varit något uppehåll på två dagar här.
Men då kan man passa på att sitta hemma och nörda sig lite med GTA. Ska bara springa över till affären snabbt sen och köpa energidrickor så jag och Anton har hela natten. Efter det ska jag inte resa mig från sängen något mer:)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack dsm! och snygg bryd,grr

2010-06-12 @ 13:50:26
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin