Kannibal

Tyska kannibalen åt hans penis

Den tyske kannibalen träffade sitt offer på internet och åt hans penis.
Nu berättar Armin Meiwes, 45, hur det smakade.
- Som fläsk.

Miljontals tyskar satt klistrade framför tv:n i går när kannibalen Armin Meiwes för första gången berättade om sitt brott.
2001 annonserade han på internet efter någon som ville bli uppäten.
Dataingenjören Bernd Brandes svarade.
Armin Meiwes videofilmade hur han skar av dataingenjörens penis. Sedan åt de upp den tillsammans innan Bernd Brandes mördades och Armin Meiwes åt upp honom.
- Köttet smakar som fläsk, något mer bittert. Starkt. Det smakar ganska bra, berättar Armin Meiwes i tv-intervjun, enligt Telegraph.
.
.
Detta är en gammal nyhet från 2007 men jag hittade den idag. Fyfan va sjukt!
Ofta man är med och äter sin egna penis och sedan går med på att bli helt uppäten!?
Av någon anledning kan jag inte lägga upp bilder på min blogg så jag kopierade texten.
.
Länk:
http://www.expressen.se/nyheter/1.885858/tyska-kannibalen-at-hans-penis

Kommentarer
Postat av: simone

haha crazy ^^

2010-06-11 @ 11:30:21
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin