Liseberg

Jag, Anton, Sofia och Pierre var på Liseberg!
Det var mycket, mycket roligare än vad jag minns att det skulle vara. Sjukt kul var det!
Jag har inte varit där på flera år så många banor var nya för mig. Den läskigaste är ju uppsvinget.. (Tror den hette så)
Det kändes som man hade alldeles för lite skydd och att man skulle flyga av vilken sekund som helst. ALDRIG MER! Det är den enda lisebergsbanan som har fått mig att börja skaka. Anton, den jäveln gjorde inte saken bättre!
- Tänk om skydet skulle åka av nu. Då flyger du rätt ner där, Höhö...


Ser ni vad jag vann?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 10:43:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin