Listan

I Torsdags kom jag på att jag skulle göra en lista med aktiviteter och annat skoj som Anton skulle få följa. Jag skrev ner lite saker på ett papper som skulle göras nu i fredags och söndags. Sedan la jag ner pappret i ett kuvär där jag hade skrivit att allting som står på lappen måste göras om han skriver under. Med lite tjat och hundvalpsögon skrev han under och blev tvungen att göra allting som stod!
Jag visade vad som stog på listan allt eftersom. Han fick inte veta någonting i förväg så hela grejen blev som flera överraskningar.
I fredags så började listan med att vi skull gå upp lite tidigare än vad vi brukar. Sedan gick vi iväg till stallet där min mamma och kompis rider. Jag fick Anton att rida för första gången! Han hade inte så mycket att säga till om..
Sedan var det lite matlagning och mysiga uteaktiviteter som skulle göras den dagen.
Idag fortsatte listan och vi åkte in till Alingsås på Potatis-festival-grejen. Han var tvungen att åka minst en åkattraktion!
Vi träffade Emily också och vi satte oss på en mysig uteservering i säkert två timmar.
På kvällen handlade vi mat och åkte hem. det blev en sen middag nu och jag är jätte trött efter dessa dagarna.
Jag tror att Anton tyckte att hela grejen var väldigt rolig så Listan är någonting jag kommer göra om.
Det var mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin