Lördag

Nu har jag och Anton seriöst suttit och spelat i nästan 4 dagar... Jag har fastnat totalt i mitt spel och nu är jag arg!
Martin kom hit en stund och störde:) Sedan mötte vi upp Marina och drog till pizzerian igen! Den där Martin alltså..
Han är inte bra för mig, haha. Han får mig att äta och röka mer än jag borde.
Han var här i förrgår också och då blev det pizzerian! Fast då var Nina också där.

Här är dom, mina älsklingar! <3
.
Jag är så jävla trött på vädret! Är tvungen att säga det för jag börjar bli sjukt rastlös nu!
Det blåser och regnar under mina första lovdagar... Jag såg en pytteliten gnutta av blå himmel kl 6 i morse, sedan dess har det fan inte varit något väder jag vill gå ut i. Nej, säger jag bara! Det är så jävla dåligt.

Kommentarer
Postat av: marina

Sheit, Nina ser helt evil ut :P !!

2010-06-13 @ 18:19:25
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig. kram!

2010-06-13 @ 19:55:11
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin