Ninas dag

Idag fyllde Nina år som sagt. Jag, Anton, Marina och Fredrik gick hem till henne och gav henne blommor och choklad!
Hon bjöd oss på en jätte god smörgåstårta som hon gjort själv, läsk, kaffe och massa kakor. Efter det gick vi till pizzerian en stund innan jag och Anton gick.

Hon fick en rosa blomma av mig och Anton:)

Jag har varit så sjukt seg idagoch orkar inte göra så mycket. Har somnat flera gånger och fått tvinga upp mig för att jag ska kunna sova i kväll. Nu ska jag spela lite GTA på på playstation 3. Det är så svårt när man inte har lärt sig knapparna på kontrollen så jag får panik och skriker när jag spelar det. Nu fan ska jag lära mig det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin