Sista skoldagen

Idag var sista vanliga lektionen innan sommarlovet börjar. Jag har suttit hela dagen i skolan och gjort färdigt de sista uppgifterna och redigerat en film som min syster vill ha. Tyvärr var den för stor för facebook så jag måste tillbaka och göra filen mindre, eller hur det nu fungerar...
Jag tror jag kom hem kl 6 på kvällen och då skulle jag tvätta och laga mat också. Nu är jag äntligen hemma hos Anton och kan få vila ut!
Tack och lov hade jag Tobias i skolan som valde att stanna kvar med mig. Våran vanliga lektion slutade 2, men jag gick helv 6.

Jag är glad, för jag har fått bra betyg nu de senaste dagarna!
I foto- MVG
Rörlig bild - MVG
Bild och form - VG
Naturkunskap - MVG
I morgon får jag se hur det gick i de sista.

Kommentarer
Postat av: simone

Yohhoo goding! Sitter du dränkt i regn också? Så jäkla seegt, man blir ju lite dppig :/

2010-06-10 @ 16:35:18
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin