Äntligen hemma

Äntligen hemma. Jag får så ont i ryggen efter att ha sprungit runt i stan en dag med mina mamma. Hennes tempo är inget att leka med! Helvete vad allt måste gå fort. In i den affären, FORT! och så till nästa, ingen rast... Och gnälla kan hon också.. Jaja, det är min mamma det! :)

Jag hann hitta lite saker till mig ändå i all fart. Tänkte att det var dags för lite vårkläder nu när det börjar bli fint väder. förut när jag kollade var det 10+. Det är bra!

En Jeansjacka och en kjol. Kan aldrig vara fel att ha!
Ska sätta mig och sy om kjolen lite när jag får tid.. Hade tänkt att sy upp den.

När jag kom hem gick jag och min kompis Nina till cafét och drack choklad och åt kaka!

Ja, jag vet att vi är snygga...
Nu ska jag ut igen och ta en promenad med henne! :)

Kommentarer
Postat av: MissCM

fan vad snygg kjol! :O

2010-03-24 @ 21:47:03
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: alisa

riktigt riktigt snygg jeansjacka! :D

2010-03-25 @ 14:08:10
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin