Gifte sig med kudde

Ibland läser man om så sjuka saker i tidningen!
Nyss läste jag i GT om en man som gifte sig med sin kudde!

Det var i Tokyo förra veckan då den 28 årige mannen Jee Jin-Guy gifte sig med sin kudde.

Kuddar med mangaflickor som motiv är visst populärt i Japan, men jag tror att han är ensam om att gifta sig med sin...
Hans vänner berättar att de har varit oskiljaktiga och nyhetsklipp visar att han ger sin kudde (fru) ett eget säte på en karusell och bjuder henne på mat på resturanger..

Men varför inte? När jag tänker efter så älskar jag min kudde jag också. Täcket med för den delen. Vi brukar sova tillsammans alla tre.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha fan vad sjukt!

2010-03-16 @ 12:47:00
URL: http://carolineholmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin