God morgon!

Lite sent för god morgon kanske.. klockan är ju ändå 4 men det var inte längesedan jag gick upp..
Har inga som helst planer för idag, och det är jävligt skönt!
Jag bjuder på en mongobild på mig. Har precis duschat och sitter inlindad i två duntäcken med en handduk på huvudet och har gårdagens smink utkletat i hela ansiktet. Glömde ta bort det. Men skit samma.
Ska börja göra ordning mig snart och dra ner till Frölunda torg. Har aldrig riktigt varit där. Vi ska handla lite middagsmat och mer mys tills i kväll:)

Kommentarer
Postat av: Asal

För de chipsen har vi massor av här i Polen, men visste inte att de kommit till SVerige. Finns ju i ENgland annars.

2010-03-27 @ 16:43:55
URL: http://honeeybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin