Idag är...

Idag är jag lite stolt över mig själv som fick ett mvg på en uppgift. Sånt gör mig på bra humör. Och så kollade jag och klassen på resten av Lejonkungen. Ingen tråkig dag precis...

Har funderat lite på att börja träna och äta lite nyttigare. Min kondition suger och jag äter för mycket onyttigt.
Så jag har bestämt mig för att gå ut och springa lite då och då. Och så måste jag verkligen börja tänka på vad jag äter! Så idag när jag var i affären hoppade jag över att köpa chips eller godis och köpte mig en kiwi istället.
Jag tycker att frukt är godare än godis, men jag tänker inte så när jag handlar. Det blir alltid godis i vilket fall som helst.

Dags för en promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin