Jag är sämst

Jag måste vara sämst på att uppdatera min blogg.. Och jag som har lovat mig själv att försöka. Dåligt av mig måste jag säga!
Men med mina arbetstider och dåliga dygnsrytm har jag helt enkelt inte haft tid över till att sitta vid datorn över huvud taget. Jag somnar av utmattning när jag kommer hem!
Jag går upp klockan 6 varje morgon, är hemma efter 5, försöker hitta på något och sen somnar jag.
Idag kom jag hem 9 på kvällen för att det var ett möte efteråt också...
.
Men jag har hunnit göra lite saker ändå trots allt. Mina underbara vänner kom över till Anton och överraskade mig.
Och så har jag haft lite tur med vädret också så vi spelade lite kubb, jag har fått pyttelite färg, och ätit pizza på uteserveringen! (riktiga sommartecken!)
Underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin