Lite bilder

Hade tänkt att lägga upp lite lite bilder från idag och två dagar tillbaka.
Jag har äntligen hittat sladden så att jag kan göra det nu!
Jag och Sofia gjorde pannacotta i fredags. Eller hur ser dom smarriga ut?!
Okej, jag kan erkänna att Sofia gjorde lite mer än mig. Och tydligen la jag dekorationen fel också.. Men resultatet blev iaf bra:) (När Sofia fick som hon ville)
Vi som var med igår. Och Fredrik då såklart, men någon blev ju tvungen att ta kortet..
Det var sjukt roligt att vara med er. Ni är underbara!
Idag hade vi ett helt sjukt fint väder! Sol hela dagen.
Eftersom jag är en helt underbar flickvän så gick jag och köpte frukost till min älskling när han låg kvar i sängen och gottade sig. Det blev baguetter och en massa olika pålägg. Sen åt vi frukosten ute såklart.
Sedan gick jag, Anton, Sofia och Pierre till affären och köpte grillmat.
En helt perfekt dag måste jag säga. Hela helgen har varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin