Måste klaga

Idag är jag på sånt humör, men det kanske inte är så konstigt när jag har legat vaken halva natten med världens jävla smärta i magen.
Min mage är uppsvälld, gör ont och låter knäppt.
.
Det händer ganska ofta att jag får magkatarr. Jag är ganska stressad och så blir det alltid tusen gånger värre efter att jag har varit ute och druckit.
Somnade kanske vid 4 tiden i natt och nu gick jag upp klockan tio. Det går verkligen inte att sova.
.
Men det som suger mest med detta är att typ allting är förbjudet när man har det.
Jag får inte röka och inte dricka. Jag ska undvika i stort sett all mat som finns för jag får inte äta fet mat, eller rökt, salt, stekt och kryddat, undvik kaffe, undvik det och det... ät regelbudet, men inte för mycket, men inte för lite heller av vad du nu ska äta eftersom du inte får äta någonting..
JAG DÖR!
.
Är det någon som har något bra tips på vad man kan göra om man har magkatarr. Jag har testat lite saker, men ingeting har fungerat.

Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Jag har för mig att det finns tabletter för sånt men jag vet inte..jag skulle i alla fall kontakta en läkare för det där om jag var du, dom vet nog lite bättre :)

2010-05-16 @ 12:26:48
URL: http://mammah.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin